  • Data: 2005-07-11 20:19:13
    Temat: Re: problmy administracyjne
    Od: rogalik<r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie było by problemu gdyby:

    mieszkanie jest w doskonałym stanie ( jest duże, ladne ) w centrum miasta z
    czynszem aż żenująco niskim ....dla mnie ( studiujęzaocznie co wiaze się
    zesporymi kosztami i pracuję jednocześnie ) jest to naprawdę okazja na
    rozpoczęcie asmodzielnego startu - pozatym obswrwując trochę rynek mieszkaniowy
    - zal mi oddawac to bez walki - tylko ni ewiem z któej strony i ja się za to
    wszystko zabrać - stąd moja prośba o poradę

    -> http://usenet.pomocprawna.info