  • Data: 2011-06-10 09:34:15
    Temat: Re: problem z najemcą - proszę o rady, pilne!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.06.2011 11:27), tom wrote:
    [...]
> [...]
    > (stwierdzil ze i tak jest laskawy bo moglby policzyc 30% miesiecznego czynszu
    > a policzyl tylko 15% !)
    > Nigdy nie napsial do mnie zadnego maila ze w zwiazku z brakiem zmywarki uwaza
    > ze mieszkanie jest niedoposazone, dopiero teraz kiedy sie wyprowadza.
    > Nie chce mi przedstawic swoich roszczen finansowych na pismie! Powiedzial ze
    > laskawie podaruje mi te kilkaset zlotych , jesli podpisze mu ze odbieram
    > mieszkanie w stanie nienaruszonym i ze nie mam wobec niego roszczen finansowych.
    > Na jakiej podstawie prawnej wylicza sobie taka rekompenstate?

    Na podstawie swojego widzimisie. Ma prawo się tyle domagać, ty masz
    prawo się na te wyliczenia nie zgodzić.

    > Czy nie powinien wczesniej w jakis sposob mnie monitowac o doposazenie
    > mieszkania, bo przeciez idac jego logika, jesli jeszcze 5 lat by wynajmowal,
    > jeszcze wieksza suma rekompensaty by mnie za te 5 lat zadziwil?!.
    >
    > Nie chce oddac mi kluczy,

    To żaden problem, dla mnie standardową procedurą jest zmiana zamków po
    wyprowadzce lokatora. Koszt kilkadziesiąt złotych a o ile spokojniejsza
    głowa.

    > podpisac protokolu zdawczo-odbiorczego,

    Trudno, udokumentuj stany liczników i ewentualne straty w inny sposób
    (zdjęcia, świadkowie).

    > bo chcialem
    > wpisac uszkodzenia jskie sie pojawily w czesie jego najmu.
    >
    > Czy pozostal mi juz tylko sad? :)

    Pozostało Ci się cieszyć, że lokator się wyprowadził. Teraz w zależności
    od tego ile Ci jest winien, sąd albo olać.

    p. m.