  • Data: 2011-06-10 10:51:24
    Temat: Re: problem z najemcą - proszę o rady, pilne!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.06.2011 12:20), t...@W...gazeta.pl wrote:

    > Ale czy to jest tylko i wylacznie widzimisie, czy moze jest gdzies w prawie
    > jakis zapis, ze cos takiego sobie wymyslil?

    Nie chce mi się sięgać do KC, ale jest tam coś o "stosownym obniżeniu"
    ceny w przypadku nie dotrzymania umówionego standardu. Kwestia tylko co
    jest stosowne i tak dalej.

    Także reasumując - widzimisie, zwłaszcza że nie dotrzymanie standardu
    jest sporne.

    > Tak zmienie , tylko nie wiem kiedy, czy juz jutro(bo twierdzi ze od jutra nie
    > mieszka tam a klucze wysle mi poleconym)
    > Czy dopiero 1 lipca, bo ja uwazam ze obowiazuje go miesieczne wypowiedzenie i
    > powinien zaplacic za czerwiec, wiec teoretycznie chyba dopiero 1 lipca moge
    > wejsc na mieszkanie.

    Twoje ryzyko. A jak Ci wejdzie jednak przed 1 lipca i nie zechce wyjść?

    p. m.