  • Data: 2005-09-01 21:56:36
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Poczta mu wyda przesyłkę,tylko trzeba chcieć załatić problem a nie wymyślać
    > głupoty. dzisaj mnie rano nie było w domu i też listonosz zostawił awizo
    > przecież to normalne ,a inny domownik wieczorem ją na poczcie odebrał.Do tego
    > nie trzeba "poznawać prawa ",tylko normalnie się zachować .
    > Akohoro

    Sumpatyczny kolego (koleżanko) przeczytaj najpierw posta, zapoznaj się ze stanem
    faktycznym a następnie oświecaj nas swoimi mądrościami, przypomnę Ci stan
    faktyczny ...

    A wysyła paczkę do B - wózek inwalidzki
    C rozmawia o tym z D w sklepie bo B to znajomy C, E słyszy tę rozmowę i stara
    się rozwiązać problem, w międzyczasie B poprosił F małżonka swojego o odbiór
    przesyłki.

    A teraz pytanie: Dlaczego poczta nie wywiązała się z umowy zawartej przez A, na
    jakiej podstawie można dochodzić swoich praw i odszkodowania za nienależyte
    wykonanie umowy ?

    Nadal sądzisz że nie ma sensu poznawać prawa ...

    p.s. TU NIE BYŁO AWIZOWANIA PRZESYŁKI tylko TELEFON ŻE PACZKA JEST DO ODBIORU,
    no chyba że teraz awizuje się telefonicznie.