  • Data: 2003-03-16 14:07:32
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "wojciech wu" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja dyskusję zacząłem i niestety stwierdzam to czego się obawiałem.. ani
    > jednej merytorycznej odpowiedzi fachowca/prawnika który mógłby pokusić się
    > interpretację nowych przepisów. A co do uwag osób które się wypowiadały...
    > niektórymi się zgadzam, z niektórymi nie.. ale niech proszę nie
    wypowiadają
    > się ludzie na temat sprzedaży czy prowadzenia firmy lub metodach
    docierania
    > do klientów.. ludzie którzy nigdy w życiu nie prowadzili własnej firmy, za
    > WŁASNE PIENIĄDZE!!!!! I nawet Ci którzy pracują w dużych firmach na
> [...]

    zauwazylem Twoj post na grupie dyslusyjnej tez probuje sie dowiedziec czegos
    na temat spamu a w szczegolnosci wysylania ofert do konkretnych firm.
    dyskuja po Twoim pytaniu zeszla na boczne tory i nie ma jasnej odpowiedzi.
    czy uzyskales odpowiedz z innego zrodla ze wyslanie konkretnej oferty to
    spam? jesli tak to czy moglbys podzielic sie ze mna tymi informacjami?

    --
    wojciech wu
    w...@p...onet.pl