    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem laika
    Date: Sat, 19 Jan 2002 12:39:35 +0100

    "poreba" <d...@p...com> wrote in message
    news:a29gha$16k$1@news.tpi.pl...
    [...]

    > 1.ewidencję gruntów - duużo info

    Jest jawna.

    > 2.postanowienia planu zagosp. przestrzennego - przeznaczenie

    jest jawna, jesli che sie oswiadczenie na pismie to trzeba napisac podanie
    zalaczyc "zalacznik" i oplacic oplate skarbowa.

    Ponadto kazdy moze wystapic o WZTiZT przed nabyciem nieruchomosci.
    (ale to juz trudniej)

    > 3.księgi wieczyste - hipoteka

    nie wien, ale chyba tez.jawne.

    > 4.ewidencję ludności - meldunki

    > I teraz wątpliwości: w wielu z tych miejsc odmówią info
    > zasłaniając się ochroną danych osobowych. Kto obali te
    > podejście urzędników (akty prawne!)
    >
    > A co do zameldowania: pomimo swej ostrożności w 2 kolejnych
    > swoich mieszkaniach bez problemu przeprowadziłem procedurę
    > wymeldowania faktycznie nie przebywających pod adresem
    > zameldowania dusz.

    No wlasnie.
    Cale szczescie, ze nikt nie nastraszyl milej Pani, ktora ode mnie kupowala
    mieszkanie. Moglismy spokojnie przemeldowac sie pozniej.

    Boguslaw