  • Data: 2004-05-03 06:08:40
    Temat: Re: problem
    Od: ".::Plazma City::." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, chyba nie w tę stronę. Skoro doszło do umowy odsprzedania pojazdu, to
    > sprzedający ma roszczenie o zapłatę, a kupujący może zatrzymać samochód. I
    > Policja tu na nic, bo to sprawa cywilna.

    Wlasnie.
    Tylko ze ja nie mam umowy odsprzedania wraku komisowi:-(
    Oni jedynie OBIECALI go sprzedac a ja bedac naiwnym UWIERZYLEM na slowo:-(
    Teraz miesiace plyna,ja nie mam ani gotowki ani nie moge uwolnic wraku z ich
    rak...
    Kazdy dzien dziala na ich korzysc-kosztuje mnie w/g nich 20pln netto...
    Czy to jest oficjalna stawka parkingowa????