eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo handlowe › Re: prawo handlowe
  • Data: 2003-01-30 15:12:40
    Temat: Re: prawo handlowe
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "nie.bo" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3e393c51$1@news.home.net.pl...
    > sprzedalem klientowi sprzet elektroniczny, wyslalem mu, ale nie wyslłałem
    > gwarancji. miałem to zrobić później. sprzęt teraz się popsuł. klient żąda
    > nowego sprzętu, bo nie wystawiłem mu gwarancji na ten. czy ma prawo? chce
    > żebym mu wysłał nowy i dopiero wtedy odeśle stary, grozi mi sądem. czy
    > klient ma rację (pomijają to że zawsze ma rację)

    1) nie musi byc karty gwarancyjne aby Ciebie obowiazywaly przepisy
    przyjecia sprzetu do serwisu. Okres "gwarancji" |(o ile sprzet zakupiony w
    poprzednim roku) leci od chwili sprzedazy (faktura). Wiec pomimo braku
    "papierka gwarancyjnego" Twoj klient ma pełne prawa do gwarancji.

    2) obowiazek przyjecia sprzetu na gwarancji lezy po Twojej,
    jednak dostarczenia go do serwisu - po stronie klienta.

    nie ma on prawa rzadania nowego sprzetu ze wzgledu na to ze nie dales mu
    formalnego swistka, tym bardziej nie ma prawa domagania sie nowego sprzetu
    jeszcze zanim dostarczy stary do serwisu.

    -----------------
    a niech sobie idzie do sadu, jak nie ma co robic.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1