  • Data: 2010-06-27 00:22:53
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-27 01:48, .B:artek. pisze:

    > Krótko - z tymi 24 h to urban legend. Tak samo prawdziwe jak to, że
    > możesz zabrać komuś samochód i jeżeli zwrócisz go w ciągu 24 godzin, to
    > nie będzie to traktowane jako kradzież.

    tak tez intuicja mi podpowiadala...
    ale jak wiadomo, nasze polskie prawo nie mowi nic o pobieraniu utworow
    chronionych prawem autorskim, wiec pobieranie jest "legalne".

    niemniej jednak, zastanawiam sie, jak dlugo taki "chomik" pociagnie,
    skoro, wiara tam udostepnia setki terabajtow danych chronionych prawami
    autorskimi.
    baza ludzi i plikow jest tak potezna, ze nie jestem w stanie sobie tego
    wyobrazic wrecz.

    pozdr.

    Gadacz