  • Data: 2010-02-02 20:01:35
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 19:40:39 -0000, pmlb napisał(a):

    > No wlasnie - kiedy okolicznosci wskazuja na mozliwosc odmmiennego
    > zxachowania?
    > (Zawsze! Nawet majac zielone swiatlo powinenes sie upewnic, czy przejazd
    > jest mozliwy... )

    LOL - chyba masz osiem lat i sześć razy podchodziłeś do egzaminu na kartę
    rowerową. Nie martw się - kiedyś zdasz.

    Znasz takie meksykańskie przysłowie:

    "Gdy jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - wyśmiej ją.
    Gdy dwie osoby mówią Ci, że jesteś osłem - zignoruj je.
    Gdy wszyscy mówią Ci, że jesteś osłem - kup sobie siodło"

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek