eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione › Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Subject: Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 27 Nov 2020 09:53:42 +0100

    W dniu 27.11.2020 o 09:22, cyklista pisze:

    > 2 lata temu w marcu Powiatowy sanepid rozpoczął ze mną sprawę o złe
    > opisy suplementów na aukcjach. Po pismach i tonach papierów zdecydował a
    > końcu "sprawa zostaje zakończona wszystkie zarzuty oddalone jako
    > niezasadne, decyzja jest końcowa i ostateczna."
    >
    > Teraz dostałem pismo z Wojewódzkiego sanepidu że sprawę ponawiają.
    > Wildze że po zakończeniu i oddaleniu wszystkich zarzutów 3 miesiące
    > później w czerwcu Powiatowy sanepid przesłał wszystkie papiery do
    > Wojewódzkiego powiadamiając go o naruszeniu prawa.
    >
    > Logicznie mi się to nie układa, dlaczego urząd uznający moja sprawę w
> [...]

    Dostałeś decyzję administracyjną o zakończeniu? Bo to, że "Pani Jasia"
    powiedziała, że kończą, to w praktyce niekoniecznie działa. Jeśli
    dostałeś decyzję, to bądź uprzejmy napisać, na jakiej podstawie prawnej
    to wydali. Jest na wstępie decyzji.

    Postępowania administracyjne generalnie są prowadzone w oparciu o Kodeks
    Postępowania Administracyjnego, ale jest masa ustaw szczególnych i nie
    chce mi się analizować, jakie przepisy oznaczeń suplementów dotyczą akurat.

    Organ zwierzchni może uchylić nawet decyzję o zakończeniu, ale do tego
    też powinno być jakieś postanowienie z pouczeniami.

    --
    Robert Tomasik