eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione › postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
  • Data: 2020-11-27 09:22:56
    Temat: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2 lata temu w marcu Powiatowy sanepid rozpoczął ze mną sprawę o złe
    opisy suplementów na aukcjach. Po pismach i tonach papierów zdecydował a
    końcu "sprawa zostaje zakończona wszystkie zarzuty oddalone jako
    niezasadne, decyzja jest końcowa i ostateczna."

    Teraz dostałem pismo z Wojewódzkiego sanepidu że sprawę ponawiają.
    Wildze że po zakończeniu i oddaleniu wszystkich zarzutów 3 miesiące
    później w czerwcu Powiatowy sanepid przesłał wszystkie papiery do
    Wojewódzkiego powiadamiając go o naruszeniu prawa.

    Logicznie mi się to nie układa, dlaczego urząd uznający moja sprawę w
    jednym momencie za zakończona ostatecznie po 3 miesiącach powiadamia o
    niej wyższa instancje i ponownie rozpoczyna to samo postępowanie na
    dokładnie tych samych dokumentach i zarzutach.

    Czy jest zgodne z prawem takie postępowanie urzędu?

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.