  • Data: 2020-09-12 14:52:18
    Temat: Re: posada dla katechety
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Olin napisał:
    > Za PO-PSL w zarządzie elektrowni były dwie osoby

    Olin k..wa jesteś genialny!

    Mówisz że za peło w elektrowni Ostrołęka było 2 swojaków pełoskich?

    Ja ich naliczyłem rotacyjnie 35 sztuków i pewnie kazy dostał Big
    odprawę pełoską:) Dzięki Olin za ten trop:)

    W samym czerwcu 2015 odwołano z rady 8 swojaków pełoskich:)

    http://krs.infoveriti.pl/Energa,Elektrownie,Ostrolek
    a,Rada,nadzorcza,KRS,0000061837.html

    Dzięki Ci Olinku za naświetlenie sprawy:)

    Aj waj! By było jak dawniej, by rotacja i odprawy były jak dawniej!