  • Data: 2015-06-28 23:47:26
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłacz na chwilę logikę prawną a włącz zwykłą: jak mozna coś *doręczyć*
    > w sytuacji gdy druga strona nie odebrała? Mam wrażenie że slowo doręczyć
    > nalezy rozumieć jako "wsadzenie w ręce odbiorcy". Postaraj sie nie
    > właczać pseudo-logiki prawniczej i chwilę się nad tym zastanów.
    >
    > Ustawodawcy mogą dowolnie redefiniować świat i ignorować faky, na tym
    > polega proces ustawodawczy. Niestety mimo to głupie fakty twierdzą że
    > przesyłka nie znajdująca się w rękach odbiorcy nie jest doręczona. Co
    > najwyzej doawizowana.

    Sensu to nie ma w tym, aby chcieć doręczyć coś fizycznie komuś, kto nie
    chce, aby mu doręczono.

    Jeśli tak stawiasz sprawę, to odpowiedź jest: nie można wymusić doręczenia.

    Co prowadzi do wniosku, że albo nie pozostaje nic innego jak zastosować
    "logikę prawniczą", albo uznać, że doręczenie fizycznie nie jest
    konieczne, wówczas proszę nie zawracać gitary Grupie ;)

    --
    Liwiusz