  • Data: 2015-06-30 08:51:15
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jun 2015, Stokrotka wrote:

    [...komuś...]

    > A co ma obowiązek, do postępowania panienki w okienku?

    Prawo do złożenia zażalenia lub skargi :>
    Z wnioskiem o pouczenie pracowników.

    > Ona jest panem i władcą. I co ci da to, że ona ma obowiązek?

    Po miesiącu przyjdzie pismo z działu prawnego, że rozpatrzyli,
    pouczyli i powiadomili poczty w całym okręgu :P

    I teraz niespodzianka: faktycznie to działa, po miesiącu będą
    przyjmować!

    > Jak mi panienka nie pszyjmuje listu, to drałuję na drugą pocztę,
    > gdzie pszyjmują bez zmruzenia oka, a potem piszę skargę.
    > I co mi po tej skardze?

    Jak wyżej.
    Składającemu w sumie nic, to tak pro publico bono.

    pzdr, Gotfryd
    (który przećwiczył tę wersję za czasów, kiedy to jeszcze na wekslu
    miała być "potwierdzona data" wystawienia i poczta była na liście
    instytucji upoważnionych i zobowiązanych do "potwierdzania")