  • Data: 2015-06-30 17:44:44
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-30 o 17:35, J.F. pisze:

    > Te komputery duzo rzeczy moga sprawdzac, wiec czemu nie to ?

    Komputery nic same nie sprawdzają. Potrzeba napisanego algorytmu.

    > Owszem, sensownosc mala, wiec szanse na to sa na moj gust male, ale
    > jesli jest takie sprawdzenie,
    > to moze na ostrzezeniu sie nie skonczyc, tylko zablokuje przyjecie.

    Ale dlaczego twórca systemu miałby taką blokadę ustanowić?

    > W zasadzie jedyny sens takiego zabezpieczenia dostrzegam w tym, aby
    > sprawdzic czy sie personel nie pomylil i jednego adresu nie wprowadzil
    > dwa razy ...

    W sumie jeszcze się nie spotkałem, aby panienka przy okienku wklepywała
    adresy do komputera. Właściwie zaryzykuję tezę, że w ogóle nie ma takiej
    procedury - jakoś nie wyobrażam sobie wpisywania dziesiątek adresów np.
    przy wysyłaniu z książką nadawczą.

    Być może na późniejszym etapie jest to skanowanie i OCRowane.

    --
    Liwiusz