  • Data: 2015-06-30 17:05:31
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    Tomasz Wójtowicz wrote:

    >Polecony (opłacony) mozna sobie "wygenerować" w komputerze.

    Mozna, ale problem moze byc ten sam.
    Poza tym ... bez podpisu odrecznego nie liczy sie :-)

    >Potem na poczcie tylko pani kopertę zostawiam zanim zdazy cokolwiek
    >krzyknąć.
    >Juz z nią ustaliłem, ze zwisa mi to, co jej komputer powie po
    >sprapwdzeniu "w systemie". Zostawiam koperty i wychodzę. Ona swoją
    >procedurkę robi później beze mnie. Powiedzialem, ze jak jej cos
    >wyjdzie nie tak to ma sobie list wrzucic do kosza a ja wysle
    >nastepny.

    Chyba cos mylisz. Komputer moze jej nie pozwolic wpisac takiego adresu
    dwa razy.
    Wiec nie przyjmie, a dokladniej to nie wyda potwierdzenia i nie
    przyjmie zaplaty.
    Tak jakbys nic nie wyslal.

    Aczkolwiek ... rozne osoby pod tym samym adresem sie zdarzaja, wiec
    powinien przyjmowac, ewentualnie mozna sprobowac dodac spacje, albo
    kropke, albo zamienic imie z nazwiskiem.

    >Nie przerabialem wersji co by bylo jakbym taki polecony do skrzynki
    >wrzucił.,

    nadal nie masz potwierdzenia ..

    J.