  • Data: 2004-06-05 10:52:44
    Temat: Re: pokwitowanie, umowa
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> szukaj wiadomości tego autora

    fleet wrote:

    > Znalazlem sie w nietypowej jak dla mnie sytuacji. Dogadalem sie z
    > adwokatem, ze poprowadzi moja sprawe i umowilismy sie na pewna kwote. W
    > momencie jak dalem mu pieniadze i poprosilem o pokwitowanie pani adwokat
    > powiedziala, ze ma zasade ze nie wystawia nic takiego i jest to cos w
    > rodzaju pokazania zaufania do niej itp.

    Pani adwokat robi Cie w trabe i najwyrazniej ma w zwyczaju wyciagac kase
    na lewo i nieodprowadzac podatkow od zarobionych w ten sposob pieniedzy.
    Powyzszy tekst to raczej tani belkot to naciagania naiwnych (choc zapewne
    dziala skoro sam nie jestes pewien ;).

    > Ogolnie chodzi o to czy powinienem dostac porzadne pokwitowanie i spisac
    > jakiegos typu umowe z adwokatem. Prosze o porade.

    Zawsze jak cos kupujesz oficjalnie powinien byc jakis slad. Paragon, faktura
    etc. Mozesz nie wziac np. paragonu z samu (choc oni go musza i tak
    wystawic), ale nie moge Ci odmowic jego wydania jesli sie go domagasz.
    Mysle ze kontorola z US pania adwokat by naprostowala dosc szybko.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin