  • Data: 2005-02-02 02:10:38
    Temat: Re: pogróżki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    paszczak wrote:

    > dziesiątki sms'ow dziennie. Ale to co zrobił ostatnio przebiło wszystko,
    > napisał jej sms'a ze jesli do niego nie wróci to zginą dwie osoby. W tym
    > momencie już nie wiem co zrobić. Wypadałoby po prostu iść i strzelić go w
    > morde, ale z tego co widzę tylko narobiłbym sobie problemów. Nie wiem co
    > mozna z tym zrobic z pkt widzenia prawa. Wydaje mi sie że podchodzi to pod

    Grożenie śmiercią to jest już poważna sprawa. Kwalifikacja prawna to
    Art.191 KK, za co grozi mu do 3 lat 'kibla'. Wcześniejsze nękanie to
    najwyżej wykroczenie, ale taka groźba to już przestępstwo ścigane z
    urzędu, więc idziesz z dziewczyną i tym SMS-em na komisariat i mówisz,
    że chcecie zgłosić popełnienie przestępstwa z artykułu 191 kodeksu
    karnego przez jej byłego. Składacie zeznania (cała prawda, sama prawda i
    tylko prawda) a resztę bierze już na tzw. wymiar sprawiedliwości. Gdyby
    umorzyli - warto się odwołać.