  • Data: 2010-11-29 16:45:52
    Temat: Re: podsumowując...
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:icr4pf$54p$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl>

    > Przecież na tym zwykłym korytarzu też ludzie przechowują rowery. Jak dla
    > mnie problem jest wydumany jednak. Problem byłby realny gdyby inni
    > mieszkańcy chcieli współużytkować te zamknięte powierzchnie, ale jakoś
    > tego nie podejrzewam. Co najwyżej ktoś nie dostał zgody na zagrodzenie
    > swojego korytarza albo mu się tego nie chciało zrobić i zazdrości tym,
    > którzy zagrodzone mają.

    Gdybys choc chwile zastanowił się nad tym, co sam wyżej napisałeś (najlepiej
    przed wysłaniem postu;-) to byc może zauwazyłbyś, ze pośrednio zawarta tam
    już odpowiedź na twoje watpliwości;- sam zauważasz, ze nie wszyscy ze
    spółdzielców mogą korzystać z zalet użytkowania odgrodzonych korytarzy i że
    ci tego dostepu pozbawieni tym, co z tego korzystają nawet zazdroszczą. A
    więc, skoro zazdroszczą i nie maja do tego dostepu, to uprawnienie do
    użytkowania zamkniętej częsci korytarza jest niewątpliwie DODATKOWYM, cennym
    dobrem dostepnym dla jedynie częsci spóldzielców. A zatem słuszne jest aby
    to oni za te dodatkowe korzyści ponosili dodatkową opłatę.Podkreślam też, że
    zgodne jest to z przepisami prawa,- sa oni posiadaczem zaleznym tych częsci
    korytarzy, można więc nakładac na nich obowiązek uiszczania czynszu. Ponadto
    niesluszne byłoby z punktu widzenia poczucia sprawiedliwości, aby wszyscy
    spółdzelcy obciążani byli w równym stopniu ciężarami utrzymania spółdzielni
    (taki, przynajmniej w teorii, jest cel wszystkich wnoszonych przez
    spółdzielców opłat) podczas gdy tylko pewna ich grupka ma mozliwość
    korzystania do dodatkowych, tylko im dostępnych dóbr., - skoro z
    przynależności do spółdzielni ciągną dodatkowe, dostepne tylko im korzyści
    to powinni wnosic na utrzymanie spółdzielni więcej!

    W przypadku sporu sadowego wg mnie nie mają szans na wygraną bo żądania
    spółdzielni sa zasadne i od strony formalno-prawnej, jak i merytorycznej!

    p47