    Date: Thu, 18 Nov 2021 18:44:03 +0100
    Subject: Re: po marszu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6193ef27$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <sn29t7$no$1@gioia.aioe.org>
    <61953d47$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <sn4srh$14np$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > wyciągnął, ja to widziałem, ale na fb.

    I co się stało? Bo jak pałowali julki czy posłanki to do tej pory
    filmiki latają po necie. Jak podpalili mieszkanie też;)

    > komu sie karta nadpisała, czytasz ze zrozumieniem? Bo mam wątpliwości.

    No mam wątpliwości - mamy złoty materiał do netu, tylko do netu nie
    trafił (bo z netu nic nie znika):P

    > Nie - nagrał tych gości, bo wiedział że się pojawiają i widział na
    > nagraniach ich wcześniej, więc jak ich zobaczył w bramie na marszu
    > kobiet (jeszcze przed gazowaniem) to ich nagrał z odpowiednim
    > komentarzem. Włodek Ciejka akurat na marszu niepodległości nie był, ale
    > na niektóre inne marsze o wolność czasami przychodził, jak były w
    > Wa-wie. Natomiast - znowu jakbyś nie wiedział, jest jednym z
    > popularniejszych nagrywających na marszach kobiet.

    Zaraz - to o którym marszu piszemy - bo z julek to trochę materiałów
    niewygodnych dla milicji jest;)

    > Ty nie jesteś wszystkimi innymi. Nie przypisuj sobie cech wszystkich
    > innych.

    film or never happend:P

    --
    Shrek