  • Data: 2006-02-08 21:04:26
    Temat: Re: pkp
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
    news:dsdit6$pdv$1@dami.com.pl...

    > mozna... Czy sa jakies przepisy mowiace o powyzszej sytuacji, czy jest to
    > tylko wymysl pkp?

    Napisz moze na pl.misc.kolej, wydaje mi sie, ze poniewaz PKP zmienilo
    jednostronnie umowe, to masz prawo zrezygnowac z umowy. Wiem, ze w przypadku
    biletów okresowych jest mozliwosc zwrotu biletu. Zalatwia sie to w ten
    sposób, ze poswiadczasz bilet w kasie, ze jest niewykorzystany od danego
    dnia. Oczywiscie taki bilet staje sie nie wazny. Po czym kierujesz podanie o
    zwrot pieniedzy do jakiejs tam komórki (dolaczajac oryginal biletu) i po
    jakims czasie otrzymujesz zwrot na konto. Mozesz tez robic doplaty
    jednorazowe do poc. posp. Jak wyszperam szczególy, to postaram sie podac
    link.

    BTW. korzystales z przejazdów w okolicy odcinka Jelenia Góra - Wroclaw? Bo
    wiem, ze tam od 1 lutego kilka pociagów osobowych zmieniono na pospieszne,
    nie oferujac nic w zamian.