  • Data: 2006-02-08 23:42:26
    Temat: Re: pkp
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "roburkov" <r...@g...ciach.pl> napisal w wiadomosci
    news:1083519459.20060209002352@gazeta.ciach.pl...

    >Ups. literowka. Mialo byc pkt 3: posiadaczowi biletu nie przysluguje
    >odszkodowanie lub czesciowy zwrot zaplaconej naleznosci w razie braku klasy
    >wagonu, na ktora zostal wystawiony bilet lub w razie czesciowego
    >ograniczenia ruchu pociagow;

    Co do tego punktu, to wg mnie dotyczy on bardziej sytuacji losowych typu
    trudne warunki atmosferyczne i zwiazane z tym odwolanie czesci pociagów, czy
    sporadyczny brak jedynki w pociagu, który planowo ja posiada, a nie zmiany
    oferty w trakcie umowy, no ale róznie moze byc.

    >Inna sprawa, czy taki zapis nie jest przypadkiem niedozwolonej klauzuli
    >umownej. Nie wykluczam jednak, ze jakis szczegolny przepis prawa
    >przewozowego pozwala na takie kwiatki.

    Heh, pozyjemy, zobaczymy jak sie PKP do tego ustosunkuje.