  • Data: 2005-05-03 10:14:17
    Temat: Re: pensja i prowizja..
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przez rok czasu nie mozesz wykonywac tych uslug ktore wchodzily w zakres
    > twoich obowiazkow.
    > (bo jak rozumiem prowizje beda za to samo)
    >
    > P.

    zakres moich obowiazkow sie nie zmieni.. to jest jakgdyby rownolegle
    prowadzona dzialalnosc z praca w biurze firmy... dostaje pensje za prace w
    biurze.. z pracy tej :)) sa jakies efekty (w tym przypadku dopiero
    nadchodza) i stad prowizja, ktora mi sie nalezy.. szukam najkorzystniejszego
    wyjscia z sytuacji.. czy zalozenie wlasnej dzialalnosci bedzie dobry
    wyjsciem i czy wystawienie faktury na przyklad raz na kwartal na usluge
    "analiza rynku produktow blagh blagh blagh" zalatwi sprawe? musze looknac
    jaki mam dokladnie zakres obowiazkow :)) bo powiem szczerze, ze zajmuje sie
    tak wieloma sprawami w firmie, ze ciezko jest mnie zaszufladkowac :)))
    ech... dobrze, ze to piekne slonecznko za oknem mnie nastraja pozytywnie, bo
    te podatkowe sprawy to mnie rozwalaja...
    pozdrawiam
    veilchen