  • Data: 2012-04-04 13:27:16
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2012 11:42, olo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Nie zgodną ze stanem wiedzy nauk przyrodniczych:

    I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny...
    Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja
    wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami
    i boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu. Bóg bowiem ten stan
    stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe, ale w przypadku
    cudów mówimy o czasowych) zmiany.

    > Światopoglądy osób uważających że dzieją się cuda są dla mnie opiniami
    > szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.

    No jest to dość przykre, a jednak bardzo charakterystyczne dla ateistów
    wojujących. Macie naturalną potrzebę Boga i tym Bogiem staje się jak w
    twoim przypadku nauka.

    Oczywiście, ja mógłbym napisać, że światopoglądy osób uważających że
    stan przyrody i nauki jest niezmienny i Bóg nie ma władzy w ten stan
    ingerować są dla mnie opiniami
    szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.
    Nie napiszę tak jednak, bo po pierwsze, nie uważam cię za szaleńca. Po
    prostu wierzysz w nieomylność i niezmienność twoich zasad, więc tak
    naprawdę wierzysz też w Boga, tylko odebrałeś mu osobowość,
    inteligencję, wolę. A rozmowa z tobą może i nie będzie zbyt owocna, ale
    marnotrawieniem czasu nie jest. Może kiedyś kropla moich słów wydrąży
    trochę skałę i nawet jeśli nie uwierzysz w Boga osobowego, to
    przestaniesz tępić Jego wyznawców i zrozumiesz, że twoja Nauka wcale nie
    jest czymś sprzecznym z Bogiem i że jeśli (jeśli z twojej perspektywy
    oczywiście, bo z mojej bez tego słówka) Bóg istnieje, to może w
    stworzony przez siebie stan przyrody ingerować również ,,cudami''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek