  • Data: 2012-04-04 14:24:50
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    >I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny...
    Ja twierdzę dokładnie to samo co w linku którego jak widzę nawet nie
    raczyłeś przeczytać.

    >Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja
    >wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami i
    >boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu.
    Właśnie to są objawy szaleństwa, niejaki Randi od kilkunastu lat każdemu kto
    takie zaburzenie uwiarygodni oferuje milion dolarów.

    > Bóg bowiem ten stan stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe,
    > ale w przypadku cudów mówimy o czasowych) zmiany.

    Rozsądni ludzie, zdają sobie sprawę czym jest fizyka a czym jest metafizyka.
    Rozsądni ludzie nie mają problemów z pogodzeniem wiary w jakiegoś boga z
    wiarą w obiektywizm nauki. Na gadanie z szaleńcami którzy sprawstwo swoich
    bogów widzą w obserwowalnych aspektach życia szkoda naprawdę czasu.

    pzdr
    olo