  • Data: 2008-06-28 00:57:01
    Temat: Re: parkowanie
    Od: cosmic <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli chodzi o, jak to nazywasz, "bełkot" to na początku wiadomości
    napisałem że postaram się pisać tak krótko jak to możliwe. Celowo
    napisałem wszystko "ciągiem" oddzielając kolejne informacje tylko
    przecinkami. Jak widać nie wszyscy są na tyle inteligentni żeby to
    pojąć...

    Jotte, sam właśnie pokazałeś że pomyłki się zdarzają ("norzyce"),
    skoro tak lubisz przysłowia to pozwól że jedno Ci przypomnę -
    "przyganiał kocioł garnkowi". W swoim "stylu" próbujesz winą obarczyć
    mnie twierdząc że się "zaraziłeś" - nieudolna próba odwrócenia uwagi
    od faktu że mimo wszystko popełniłeś błąd. Podobnie jak ja. Teraz
    możesz siebie nazwać tumanem/matołem/analfabetą/młotem bądź używając
    jeszcze innego "ciekawego" zwrotu. Mógłbyś jednak używać trochę mniej
    wulgarnego języka i nie przeklinać. Nie każdemu kto czyta Twoje
    wiadomości musi się to podobać - ja jednak kultury uczył Cię nie będę.
    Skończyłem z Tobą rozmawiać. Nie odpowiada mi poziom jaki sobą
    reprezentujesz i to jak bardzo próbujesz "zmusić" mnie żebym się do
    niego zniżył. Możesz więc sobie pisać co Ci się żywnie podoba jednak
    imho niepotrzebnie tylko podniesiesz sobie ciśnienie. Żegnam.