  • Data: 2023-04-08 16:34:19
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2023 o 11:55, Shrek pisze:

    > Ty, ale jakby to była matka to jednak zarzut da się postawić, prawda?
    > Więc co powoduje, że policja bez problemu prześladuje matkę której
    > umarło dziecko (no bo zawsze mogła je zamordować, choć nic na to nie
    > wskazuje) ale jest bezradna wobec oszusta, bo on powie że pomarańcze
    > przyniósł? Co powoduje, że jesteście tacy wyrywni wobec matki, która
    > powinna być pod opieką psychologa a nie jebniętego policjanta a
    > jednocześnie jak traficie pospolitego oszusta to kładziecie uszy po sobie?

    Co w tym wypadku spowodowało, to nie wiem. Opisałem, co moim zdaniem
    mogło. to próbujesz sugerować, ze ja przekonuję, że dobrze zrobiono i
    napierasz, bym wyjaśnił. Nie mam zielonego pojęcia i jedynie ufam, ze
    byli tam profesjonaliści i podjęli trafną decyzję. Zapewniam Cię, że
    decyzji o zarzucie w takiej sprawie nie podejmował posterunkowy z
    miesięcznym doświadczeniem. Zaryzykuję, że prokurator. Być może jakiś
    policjant. I nawet mógł się pomylić, ale nie znając materiału ocenić
    tego nie sposób.

    Po za tym ma znaczenie również waga sprawy. Co innego "wiatraczek za 42
    zł", a co innego śmierć człowieka. Czy nie uważasz, ze śmierć człowieka
    wymaga większej dbałości o szczegóły? Oczywiście mogę sobie wyobrazić,
    ze utrata wiatraczka może dla kogoś spowodować większy ból, niż śmierć
    dziecka, no ale to już kwestia oceny. Obecni na miejscu profesjonaliści
    uznali, że należy postawić zarzut i jak nie masz merytorycznych
    argumentów, to uszanuj to. Nie jest to szczególnie zła decyzja.
    --
    Robert Tomasik