  • Data: 2023-04-08 16:41:41
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co w tym wypadku spowodowało, to nie wiem. Opisałem, co moim zdaniem
    > mogło. to próbujesz sugerować, ze ja przekonuję, że dobrze zrobiono i
    > napierasz, bym wyjaśnił. Nie mam zielonego pojęcia

    Jakoś to inaczej brzmiało. Przedstawiłeś swoją wersję i do upadłego jej
    broniłeś brnąć w coraz większe absurdy.

    > i jedynie ufam, ze
    > byli tam profesjonaliści i podjęli trafną decyzję.

    Policja już dawno przestała uchodzić za stowarzyszenie profesjonalistów.

    > Zapewniam Cię, że
    > decyzji o zarzucie w takiej sprawie nie podejmował posterunkowy z
    > miesięcznym doświadczeniem.

    Głośnik blutufa na k.o.mendzie wyjebał też nie posterunkowy tylko
    najwiekszy profesjonalista wśród kulsonów. Po czym jego profesjonalizm
    został potwierdziny tym, że go ze służby za to nie wyjebali. Więc już
    tak z tym profesjonalizmem nie wyskakuj.

    > Po za tym ma znaczenie również waga sprawy. Co innego "wiatraczek za 42
    > zł", a co innego śmierć człowieka.

    I w końcu przyzjanjesz, że nie o żadne brak podstaw chodzi, tylko po
    prostu sprawy za 42 złoty spuszczacie na drzewo. Czyli to co wszyscy od
    początku wiedzieli, tylko z jakiś powodów ty dorabiałeś do tego teorię.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!