  • Data: 2022-08-04 07:30:30
    Temat: Re: onet rano prywatny
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Film niedostępny
    > Ten film jest prywatny

    Dlatego pytam, czy ktoś tu jest kto ogladał streem na żywo gdy to szło o
    7:55.

    Poprzednie:
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/onet-r
    ano-108-na-zywo/r2n3h4r,79cfc278

    i jeszcze wcześniejsze, są w youtube niepubliczne, cały ale czas
    dostepne, wsadzone w strony onetu.

    Jakiś miesiąc temu jest jeszcze jeden "utajniony" onet rano. Pisałem do
    redakcji w tej sprawie, to zero odzewu i nic z tym nie zrobili, dlatego
    przypuszczam, że ktoś kto wystapił powiedział coś tajnego