  • 1. Data: 2022-08-03 21:28:03
    Temat: onet rano prywatny
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=UAupesnIFDY ktoś ogladał na żywo onet
    rano 2.08.2022 ?

    Dlaczego teraz jest prywatny ? Powiedzieli coś tajnego ?

  • 2. Data: 2022-08-03 21:54:15
    Temat: Re: onet rano prywatny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2022 o 21:28, Krzysztof kw1618 pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=UAupesnIFDY ktoś ogladał na żywo onet
    > rano 2.08.2022 ?
    > Dlaczego teraz jest prywatny ? Powiedzieli coś tajnego ?

    Film niedostępny
    Ten film jest prywatny

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-08-04 07:30:30
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Film niedostępny
    > Ten film jest prywatny

    Dlatego pytam, czy ktoś tu jest kto ogladał streem na żywo gdy to szło o
    7:55.

    Poprzednie:
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/onet-r
    ano-108-na-zywo/r2n3h4r,79cfc278

    i jeszcze wcześniejsze, są w youtube niepubliczne, cały ale czas
    dostepne, wsadzone w strony onetu.

    Jakiś miesiąc temu jest jeszcze jeden "utajniony" onet rano. Pisałem do
    redakcji w tej sprawie, to zero odzewu i nic z tym nie zrobili, dlatego
    przypuszczam, że ktoś kto wystapił powiedział coś tajnego

  • 4. Data: 2022-08-04 14:11:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof kw1618 napisał(a) :

> [...]
    > redakcji w tej sprawie, to zero odzewu i nic z tym nie zrobili, dlatego
    > przypuszczam, że ktoś kto wystapił powiedział coś tajnego

    Jeżeli ktoś publicznie powiedział coś tajnego w der Onet, to jego
    przygotowanie merytoryczne do sprawowanej funkcji jest na poziomie
    "komentarzy z Onetu" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2022-08-04 16:42:26
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    ano-108-na-zywo/r2n3h4r,79cfc278

    Znalazłem bez problemu. Ale darmowe wklejki/naprowadzanie się skończyło.

  • 6. Data: 2022-08-04 21:18:17
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.08.04 o 16:42, alojzy nieborak pisze:

    >>> https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/onet-r
    ano-108-na-zywo/r2n3h4r,79cfc278

    > Znalazłem bez problemu. Ale darmowe wklejki/naprowadzanie się skończyło.

    ???
    Może znalazłeś z 2021 bo ja też szukając się naciąłem