  • Data: 2005-03-08 22:04:49
    Temat: Re: ofiara Winda Lift
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Kruczek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d0knm5$ddj$4@213.241.41.114...
    > witam,
    Spisali moje dane, zrobili zdjęcia i
    > kazali zarejestrować się na ich stronie.

    nie oszukali poniewaz jak sie znajdzie agencja ,ktora sie toba zainteresuje
    to napewno ta firma sie skontaktuje z toba , na takich zasadach pracuja
    twoje rozgoryczenie wydaje mi sie jest bezpodstawne z uwagi na zle
    zrozumienie warunkow, ktore ci przedstawiono.Badz dobrej mysli jesli jestes
    dziewczyna o nietypowej urodzie to sie skontaktuja predzej czy pozniej a
    jesli nie to pojdziesz na dolna polke.

    pozdrawiam
    Sandra