  • Data: 2006-04-18 09:10:08
    Temat: Re: odwołanie darowizny
    Od: Asia<h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Babcia

    > Jeśli nie było rażącej niewdzięczności to nie może.
    > To znaczy móc może, ale będzie to bezskuteczne.

    Dziekuje bardzo za odpowiedz
    czyli w zaden sposób tego nie może zrobic?
    co to znaczy móć moze, ale bedzie to bez skuteczne????
    to znaczy ze jezeli nie było rażącej niewdzięczności to oczywiscie może wnieść
    sprawe do sądu ale to bedzie bezskuteczne bo tak i tak tej sprawy nie wygra?????

    prosze o odpowiedz!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info