  • Data: 2014-10-31 09:06:20
    Temat: Re: obrońca z urzedu ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 06:24, marek pisze:
    > przestępstwa nie planowałem ...
    > poprostu jechałem rowerem po paru piwach ....

    Czyli wina umyślna. Jeśli zrobiłeś to bez planowania konsekwencji, to
    tym gorzej dla ciebie. Parę piw, to może być 3 (przy rowerze nic
    moralnie nagannego) lub 9 (głupio, ale w praktyce szkoda też niewielka,
    bo wbrew opinii różnych grupowych trolli, skutkiem pijanego rowerzysty
    jest rowerzysta w rowie, a nie rozwalona cysterna z benzyną i awaria w
    elektrowni atomowej), niemniej jednak jest to karalne. Nie bardzo jednak
    wiem w czym miałby ci pomóc adwokat, a tym bardziej dlaczego akurat my
    mielibyśmy za niego płacić.

    --
    Liwiusz