  • Data: 2003-02-27 08:46:45
    Temat: Re: nudno
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    : > troszke nudna ta grupa!!!
    : > tzn tematy ok i wogole ale ta lista opiera sie widze wylacznie na
    : pytaniach i odpowiedziach.

    a na czym powinna się opierać? :-)

    : > Sam jestem na 2gim roku prawa i chcialbym popytac sie was prawnikow, a
    : > mniemam ze sa tu tacy, o wasza prace jak pracuje sie w tym zawodzie w
    : Polsce mama jest prokuratorem i wiem ze ma (przepraszam za slowo) zapieprz
    : > straszny.

    praca jak praca, czytasz, myślisz, zmieniasz, przekonujesz do swojego
    zdania,
    w sumie nudne

    : Chcialbym dowiedziec sie czegos o samych zawodach prawniczych jak
    : wygladaja poszczegolne aplikacje, jakie sa perspetywy itd.

    dlaczego poszedłeś na prawo?

    : > Jeszcze sie odezwe zeby tu troche grupowiczow rozkrecic

    więc czekamy na rozkręcanie panie prawniku :-)

    pozdrowienia