  • Data: 2004-12-05 10:09:05
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Znam i wiem,ze nakaz wystawia komendant danej jednostki.
    >Lub w pewnych sytuacjach na tzw leg z ew. pozniejszym zatwiedzeniem.
    przez prok.

    Pytalem ROdrgia ale jak juz Pan odpowiedzial to ...
    wie Pan zapewne ze aby taki nakaz po fakcie dokonanym (wejsciu na
    legitke)
    zostal wydany to wejscie musi byc uzasadnione, a jak sie okazalo nie ma
    zadnych dowodow swiadczacych o tym iz czlowiek ten ukradl jakiekolwiek
    drewno.

    Idac takim rozumowaniem, po zgloszeniu byle jakiego menela (wiem ze to
    byli lesnicy
    prosze nie pisac) policja mialaby prawo wejsc do czyjegos mieszkania na
    legitke,
    wbrew!!! ustawie o policji!! i konstytucji!!
    brawo.
    przepraszam bardzo ale tez bym sie bronil, nie machal bym siekiera bo nie
    posiadam w domu,
    ale jezeli sila chcial by ktos wejsc, bez nakazu, nie wazne czy to
    policjant czy ktos inny
    bronil bym mojego domu,moj dom moja twierdza, prawdopodobnie paralizator
    poszedl by w ruch.

    (o wlasnie zwykly paralizator wystarczy na psa, tak na marginesie)

    P.