  • Data: 2021-02-16 03:46:31
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-13, Kviat <Kviat> wrote:
    > I oczywiście możemy się umówić, że każdy kto konsekwentnie od długiego
    > czasu pierdoli głupoty, to tylko tak żartuje. Ordo Iuris, "prolifowcy"
    > jeżdżący po miastach z megafonami, faszyści krzyczący "jebać pedałów" i
    > "żydzi do gazu", wieszający portrety polityków na szubienicach,
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, wierzący w chemtrailse... oni wszyscy
    > nie dają emotikonów, bo przecież każdy rozumny człowiek wie, że to tylko
    > takie trollowanie i przekomarzanie się dla jaj. Po chuj podkręcać
    > stopień oczywistości i tracić przyjemność z dyskusji?

    Rozumny człowiek potrafi zazwyczaj ocenić dość szybko, czy coś jest
    żartem czy coś nie jest.

    > Logicznych? Przecież to co on pisze jest sprzeczne z elementarną logiką.

    W moim odbiorze jak najbardziej logicznych.

    > Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może
    > twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i
    > że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?

    Dlaczego nie? Rozpatrujesz to na poziomie etyki, a nie właśnie logiki.
    Możemy się bez przeszkód zgodzić, że szerzenie jakiś-tam poglądów jest
    np. społecznie szkodliwe, ale na pewnym poziomie abstrakcji, jeśli w to
    nie włączamy uwarunkować wynikających z etyki, to są poglady i tyle.

    > Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a
    > prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?

    Etycznie oczywiscie nie, logicznie, bywa że tak.

    > To ma być zabawne i zwiększać przyjemność z dyskusji? Od tego śmiechu
    > zaraz mnie brzuch rozboli.
    >
    > No skoro ma to w dupie... to wszystko w porządku.

    Albo spójrz na to w ten sposób, stwierdznie pewnych podobieństw,
    przeciez nie oznacza aprobaty etycznej światopogladu, gdzie te
    podobieństwa występują.

    > poglądów.

    No ok, ale to nie zmienia faktu, że faszyści też mają prawo do swoich
    poglądów, tak jak mają prawo np. do kupowania w Biedronce będąc ideowo
    faszystami. To, że ktoś coś takiego stwierdza nie oznacza, że popiera
    faszyzm lub pozwala faszystom np. głosić poglądy faszystowskie.

    > Twierdzisz, że stwierdzenie tej oczywistości powstrzyma JF od
    > pierniczenia? Podobno jest inteligentny, więc zakładam, że dostrzegł.
    > Jakoś go to nie powstrzymało...

    No jak coś zostanie powiedziane i strony się ztym zgodzą, to o czym tu
    dyskutować?

    > Żeby uniknąć takiego pierniczenia nie oglądam TVpis (a JF mogę wrzucić
    > do KF), ale to nie spowodowało, że w TVpis przestali pierniczyć i że
    > mogę tego uniknąć. Obecnie tego nie da się uniknąć, za dużo tego jest, a
    > zamykanie oczu nie spowoduje, że zniknie, a wręcz przeciwnie.
    > Jeżeli normalni ludzie nie będą na to reagować, to później powinni mieć
    > pretensje tylko do siebie.

    To nie jest tvpis, bo tu nie ma żadnego przekłamywania czy manipulacji.
    Jest po prostu inny poziom abstrakcji.

    --
    Marcin