eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-14 11:02:38
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61b7c7d1$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.12.2021 o 22:55, J.F. pisze:

    >Komputery tak - z siecią słabiej.

    Dyskietki poczta przesylac, albo wgrywac na komputer w urzedzie przy
    skladaniu deklaracji, albo nowoczesnie - modemem.

    >Poważnie? No to mnie zaskoczyłeś, bo wydaje się to oczywistą
    >oczywistością, że powinno być sprawdzane automatycznie. Może sobie po
    >prostu bez tego radzą?

    Tak jak my :-)

    A przeciez jest od dawna podobny system do handlu miedzy roznymi
    panstwami Unii.

    >Z grubsza i w uproszczeniu puszczasz towar za granicę do spółki B (z
    >zerwym vatem) ta sprzedaje go spółce C i powinna odprowadzić vat (ale
    >tego nie robi). Spółka B do C, C do D i z powrotem do A. A występuje
    >o zwrot podatku vat "zapłaconego" przez B. Z tym że B nie zapłacił.

    tylko ze akurat w/w VIES swietnie sprawdza transakcje transgraniczne.
    I spolka B zaraz ma wezwanie do wyjasnienia, czemu nie zgadzaja sie
    obroty z A.

    No chyba, ze zglasza poprawnie ... wtedy oszustwo jest krajowe, i
    trzeba sie zainteresowac, czemu B tak sprowadza, sprowadza, a nic nie
    sprzedaje ...

    J.

    > A to zalezy - myslisz, ze odmowia udzialu w otwarciu obwodnicy, czy
    > autrostrady, albo wspomna, ze to zasluga ministra z poprzedniej
    > epoki ?

    Może i nie, ale per saldo to będzie szambo, moim zdaniem nikt się nie
    pcha do rządzenia po pis.

    > Moze i racja, ale wypadaloby policzyc, na co zabraknie :-)

    Niewżne. Na wybory ma być.

    > No i zone dentystke :-)
    >
    > No i tych z PSL, co to podobno traktowali ministerstwa jak prywatne
    > folwarki.

    Bo tak było. Pis też to robi tylko bardziej i na tym nie kończy.
    Przyznasz, że zrobienie wała z największym samolotem to jednak klasa
    sama w sobie;P

    > No i Amber Gold sie znalazl sam, tudziez pare bankow.

    No ale nic nie wskazuje, żeby tam akurat pełowcy kradli. Przynajmniej
    żadne dowody na to nie wskazują.

    > No ale Sikorski gadal o finansowaniu deficytu przez NBP :-)

    To zupełnie legitnie w porównaniu z tym co się teraz odpierdala. No i
    dalej - nikt nic nie ukradł.

    --
    Shrek