eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-14 16:59:25
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2021 o 11:02, J.F. pisze:

    > Dyskietki poczta przesylac, albo wgrywac na komputer w urzedzie przy
    > skladaniu deklaracji, albo nowoczesnie - modemem.

    Teraz to wydaje się rozsądne i oczywiste, ale w latach 90 niekoniecznie;)

    > Tak jak my :-)

    Zaczynam myśleć, że rzeczyuwiście komuś zależy żeby zostało jak jest...

    > tylko ze akurat w/w VIES swietnie sprawdza transakcje transgraniczne.
    > I spolka B zaraz ma wezwanie do wyjasnienia, czemu nie zgadzaja sie
    > obroty z A.

    No dostaje tylko okazuje się, że w międzyczasie znika i szukaj słupa. Na
    tym to właśnie polega.

    > Bo tak było. Pis też to robi tylko bardziej i na tym nie kończy.
    > Przyznasz, że zrobienie wała z największym samolotem to jednak klasa
    > sama w sobie;P

    E tam - to się zdarzało wszędzie. Ale zrobić przekręt z największym
    samolotem i transmitować to w telewizji to normalnie szczyt bezczelności.

    --
    Shrek