eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 23:23:14
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 22:55, J.F. pisze:

    > Komputery juz byly.
    > Wiec np kto prowadzi ksiegowosc na komputerze, obowiazany jest
    > dostarczac pliki JPK.

    Komputery tak - z siecią słabiej.

    > Jakos podobnie .... do tej pory nie maja JPK.

    Poważnie? No to mnie zaskoczyłeś, bo wydaje się to oczywistą
    oczywistością, że powinno być sprawdzane automatycznie. Może sobie po
    prostu bez tego radzą?

    > Tak swoja droga - moze by mnie ktos objasnil, jak sie robi taka karuzele
    > VAT, aby zarobic ...

    Z grubsza i w uproszczeniu puszczasz towar za granicę do spółki B (z
    zerwym vatem) ta sprzedaje go spółce C i powinna odprowadzić vat (ale
    tego nie robi). Spółka B do C, C do D i z powrotem do A. A występuje o
    zwrot podatku vat "zapłaconego" przez B. Z tym że B nie zapłacił.

    > A to zalezy - myslisz, ze odmowia udzialu w otwarciu obwodnicy, czy
    > autrostrady, albo wspomna, ze to zasluga ministra z poprzedniej epoki ?

    Może i nie, ale per saldo to będzie szambo, moim zdaniem nikt się nie
    pcha do rządzenia po pis.

    > Moze i racja, ale wypadaloby policzyc, na co zabraknie :-)

    Niewżne. Na wybory ma być.

    > No i zone dentystke :-)
    >
    > No i tych z PSL, co to podobno traktowali ministerstwa jak prywatne
    > folwarki.

    Bo tak było. Pis też to robi tylko bardziej i na tym nie kończy.
    Przyznasz, że zrobienie wała z największym samolotem to jednak klasa
    sama w sobie;P

    > No i Amber Gold sie znalazl sam, tudziez pare bankow.

    No ale nic nie wskazuje, żeby tam akurat pełowcy kradli. Przynajmniej
    żadne dowody na to nie wskazują.

    > No ale Sikorski gadal o finansowaniu deficytu przez NBP :-)

    To zupełnie legitnie w porównaniu z tym co się teraz odpierdala. No i
    dalej - nikt nic nie ukradł.

    --
    Shrek