eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 22:55:34
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61b7bdef$0$537$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.12.2021 o 21:50, J.F. pisze:

    >No ale zrobiło:P

    >Wtedy to może jeszcze informatyzacja kulała, ale w XXI wieku to już
    >się prosiło samo przez się.

    Komputery juz byly.
    Wiec np kto prowadzi ksiegowosc na komputerze, obowiazany jest
    dostarczac pliki JPK.

    >Dobre pytanie - może komuś zależało? A jak było u innych?

    Jakos podobnie .... do tej pory nie maja JPK.

    Tak swoja droga - moze by mnie ktos objasnil, jak sie robi taka
    karuzele VAT, aby zarobic ...

    >Taa - szambo:P

    A to zalezy - myslisz, ze odmowia udzialu w otwarciu obwodnicy, czy
    autrostrady, albo wspomna, ze to zasluga ministra z poprzedniej epoki
    ?

    >Nie sądzę:P Najwyżej na co innego by zabrakło.

    Moze i racja, ale wypadaloby policzyc, na co zabraknie :-)

    >No nie na taką skalę. Max co znależli to zegarek nowaka:P

    No i zone dentystke :-)

    No i tych z PSL, co to podobno traktowali ministerstwa jak prywatne
    folwarki.

    No i Amber Gold sie znalazl sam, tudziez pare bankow.

    >No i ośmiorniczki sikorskiego.

    No ale Sikorski gadal o finansowaniu deficytu przez NBP :-)

    J.