eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 22:41:04
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 21:50, J.F. pisze:

    > No bo zwlekalo tyle lat.

    No ale zrobiło:P

    > Tak prawde mowiac, to ja bym wprowadzil to JPK razem z VAT - w 1993.

    Wtedy to może jeszcze informatyzacja kulała, ale w XXI wieku to już się
    prosiło samo przez się.

    > Dlaczego nikt na to nie wpadl?

    Dobre pytanie - może komuś zależało? A jak było u innych?

    > Spoko, nastepcy tez bedą spijali :-)

    Taa - szambo:P

    > W jedna noc to oczywiscie spierdolone :-)

    No widzisz, to dobrze, że wzięli ta po peło:P

    > No ale ktos musial policzyc, ze na 500 starczy, a nie na 300 ...

    Nie sądzę:P Najwyżej na co innego by zabrakło.

    > Myslisz, ze poprzednicy  nie kradli, a nastepcy nie skorzystaja?

    No nie na taką skalę. Max co znależli to zegarek nowaka:P No i
    ośmiorniczki sikorskiego. Gdzie tam do rozmachu pisorów którzy do
    kradzieży zatrudnili największy i jedyny samolot na świecie?

    --
    Shrek