eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 21:50:24
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61b78dd1$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.12.2021 o 18:27, J.F. pisze:
    >>> Ale to akurat peło "wymyśliło" JPK;)
    >> Ale dopiero po latach :-)

    >No ale mimo wszystko to złe peło:P

    No bo zwlekalo tyle lat.

    Tak prawde mowiac, to ja bym wprowadzil to JPK razem z VAT - w 1993.

    Dlaczego nikt na to nie wpadl?

    >Pis generalnie spija śmietankę z poprzedników.

    Spoko, nastepcy tez bedą spijali :-)

    >Bo ja wiem? Doświadczenie pokazuje, że jak coś dobrego mają zrobić,
    >to nie zrobią, a jak coś ustalą w nocy to nie to co w tytule ustawy.
    >Wiec nie... raczej by to spierdolili.

    W jedna noc to oczywiscie spierdolone :-)

    >Luka watowska to chyba jakoś oficjalnie jest oceniana. W sumie nie
    >wiem jak.

    No wlasnie ...

    >Przecież to nie jest tak, że z vatu akurat jest 500 minus.

    No ale ktos musial policzyc, ze na 500 starczy, a nie na 300 ...

    >Oczywiście że kradli, tylko na miarę skromnych możliwości.

    >Bo zmienili model. Oni po prostu kradną "na legalu" i się z tym nie
    >kryją. Lepiej bo za karuzelę vatowską w teorii mogą pisiorów ścigać
    >po utracie władzy. Za spółki skarbu państwa, tarcze i przekręty typu
    >"wielki samolot" respiratory czy rozlewnie szczepionek saina już
    >będzie cięzej. Oni po prostu z kradzieży zrobili atak ddos - nikt już
    >nad tym nie panuje i na nikim to wrażenia nie robi.

    Myslisz, ze poprzednicy nie kradli, a nastepcy nie skorzystaja?

    J.