eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 19:15:45
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 18:27, J.F. pisze:

    >> Ale to akurat peło "wymyśliło" JPK;)
    >
    > Ale dopiero po latach :-)

    No ale mimo wszystko to złe peło:P

    > A PiS zbiera smietanke z JPK

    Pis generalnie spija śmietankę z poprzedników.

    > Sami by pewnie wprowadzili w jedną noc.

    Bo ja wiem? Doświadczenie pokazuje, że jak coś dobrego mają zrobić, to
    nie zrobią, a jak coś ustalą w nocy to nie to co w tytule ustawy. Wiec
    nie... raczej by to spierdolili.

    > Ale ale ... skad PiS widział, ile tego VAT jest kradzione?

    Luka watowska to chyba jakoś oficjalnie jest oceniana. W sumie nie wiem jak.

    > I ze na 500+.v1 starczy?

    Przecież to nie jest tak, że z vatu akurat jest 500 minus.

    > Sami kradli, wiec wiedzieli ile? No taki logiczny wniosek mi sie nasuwa,
    > ale przeciez nie smiem podejrzewac.

    Oczywiście że kradli, tylko na miarę skromnych możliwości.

    > Tzn moze i smiem, ale dlaczego mieliby przestac ? :-)

    Bo zmienili model. Oni po prostu kradną "na legalu" i się z tym nie
    kryją. Lepiej bo za karuzelę vatowską w teorii mogą pisiorów ścigać po
    utracie władzy. Za spółki skarbu państwa, tarcze i przekręty typu
    "wielki samolot" respiratory czy rozlewnie szczepionek saina już będzie
    cięzej. Oni po prostu z kradzieży zrobili atak ddos - nikt już nad tym
    nie panuje i na nikim to wrażenia nie robi.

    --
    Shrek