  • Data: 2021-12-01 13:46:06
    Temat: Re: męczennik prawdy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Dec 2021 04:40:52 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

    > ctrl+v
    > Wśród zaproszonych mówców znalazł się kontrowersyjny wśród niektórych katolików
    biolog ze Stanfordu prof. Paul Ehrlich.
    > http://wyborcza.pl/7,75399,21428930,albo-opanujemy-p
    rzeludnienie-albo-czeka-nas-katastrofa-alarmuja.html

    > Stasiek:
    > prof Ehrlich jest "ż" i głosi pogląd iż populacja ludzkości powinna wynosić 1mld
    > https://youtu.be/Fmkmi6q7b9k?t=760

    Ja akurat jestem tego samego zdania. Co więcej, jestem przekonany że
    jeśli sami tego nie zrobimy w kontrolowany sposób, zrobi to za nas
    katastrofa klimatyczno-cywilizacyjna w połączeniu z epidemią której
    covid jest tylko przedsmakiem. I znajduję się w całkiem niezłym
    towarzystwie, że wspomnę tylko dziadka S. Lema.
    --
    Jacek
    I hate haters.