    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Date: Sat, 29 Dec 2012 19:02:15 -0600

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak zamierzasz jeździć samochodem bez przerejestrowania na siebie?

    normalnie

    > Przy pierwszej kontroli będzie dym.

    nie bedzie.
    Pod warunkiem oczywiscie, ze poprzedni wlasciciel wszystko olał.

    dokumenty i tablice są na starego wlasiciela wiec tu sie wszystko zgadza
    i w papierach i w urzedach.

    Wystarczy stwierdzic, ze samochod jest pozyczony. tego nikt nie zabrania.

    jedyny punkt zaczepienia to jest ubezpieczenie, ale dopoki stare jest
    wazne nie ma sie czego przyczepic. przez rok mozna spokojnie jezdzic na
    nieprzerejestrowanym samochodzie. A potem opłacić składkę na nastepny
    rok samemu i dalej można ciągnąć.