  • Data: 2003-02-08 16:38:52
    Temat: Re: mandat na postoju
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał:

    >jego interpretacja jest w tej materii wielka dowolnosc
    W twoim przypadku nie ma żadnej watpliwosci. Zgodnie § 1 rozp.
    w/s war. techn. poj. oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U.
    Nr 44, poz. 432 z 1999 r.) twój pojazd powinien być wyposażony m.in w
    gasnice.

    >nie mam pretenscji do calego swiata
    Z tresci twoich postów odnosi się inne wrażenie.

    >czy to bylo prawne dzialanie wobec funkcjonartiusza
    Zgodnie, funkcjonariusza wobec ciebie. Podstawa prawna j.w.
    Artur Golański