  • Data: 2006-03-08 09:25:03
    Temat: Re: mandat 100zł co robic
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba_A" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:dum4re$e17$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak się zwyczajowo robi, bo to żeby nie dawać większego mandatu.

    Co sie zwyczajowo robi?? :D Dobre, po prostu strazacy miejscy nawet podstawy
    prawnej nie znaja i zeruja na niewiedzy obywateli :)

    > Ja ostatnio dostałem za przejście przez ulicę ale wpisano mi dewastację
    > zieleni. Dzięki temu dostałem 50zl zamiast np 150zl.

    Hmm, a przez ulice przechodzic juz nie wolno??
    I 150 Ci chcial dac??
    Tak czy inaczej za podobne wykroczenia taryfikator przewiduje mandat w
    wysokosci 50 zl, wiec jak widzisz dales sie naciagnac niezle :)

    > Pozostaje podziękować temu policjantowi że nie był chu.em i Ty chyba też
    > powinieneś czuć odrobinę wdzięczności.

    Za co podziekowac?? Ze nie wiedzial co gada??
    tu masz taryfikator - sprawdz sobie, bo ktos Cie chyba chcial ostro
    naciagnac :)http://prawo.hoga.pl/taryfikator/start.asp

    > Z resztą to co wspisuje policjant w tej rybryce nie ma dla sprawy żadnego
    > znaczenia.

    Jasne :D

    > Ciekawie interpretujesz prawo.
    > Specjalnie dla Ciebie, art. 14 ustawy z 26 października 1982 r. W punkcie
    > 2 czytamy: "Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach,
    > placach i w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na
    > miejscu, w punktach sprzedaży tych napojów."

    No i czego tu nie rozumiesz?? Bo IMO ustawa jasno precyzuje gdzie wolno a
    gdzie nie wolno spozywac alkoholu, i wmawianie przez strazakow miejskich ze
    istnieje zakaz spozywania alkoholu w miejscu publicznym jest po prostu
    wielka bzdura

    Jacek