  • Data: 2021-05-10 09:31:30
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60957203$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.05.2021 o 18:32, J.F pisze:

    >Ależ ty jesteś męczybuła. Zasadniczo miałem to w dupie, no ale
    >męczyłeś aż się zainteresowałem. W 44 była tam droga - chyba
    >gruntowa.
    >http://www.1944.zoliborz.org.pl/app/zoliborz/img/lo
    tnicze/1.jpg

    O widzisz - warto bylo.
    Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

    Ciekawe dla kogo ... dla zasluzonych dzialaczy partyjnych?

    Bo i przed wojna byl Zoliborz Oficerski, Urzedniczy, Dziennikarski.

    Byl tez spoldzielczy, ale tam bloki.

    No i byl ten Szklany Dom - ZUS juz przed wojna lubil "kłuć w oczy" ?
    :-)

    J.