  • Data: 2003-11-08 00:13:12
    Temat: Re: kosztu zastępstwa procesowego
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co chesz podnosic? I czy jestes pewien, że zażalenie Ci przysługuje, bo
    ja
    > nie bardzo.

    no właśnie tego nie jestem pewna, czy przysługuję jakieś zażalenie; po
    prostu jeśli termin minął to dlaczego sąd przywrócił, skoro jest to
    "fachowiec" to nie sądzę że nie ze swojej winy dopuścił się naruszenia
    terminu. poza tym nie mam wniosku o przywrócenie terminu, mogę go obejżeć w
    sądzie??

    > A czemu niby zbyt wysokie? To tez dla mnie novum - chcesz skarżyć _tylko_
    wysokość zastępstwa wynagrodzenia za zastępstwo procesowe?

    dokładnie; uważam, że 2.400,00 za napisanie dwóch papierków zresztą nei
    potrzebnie (bo uważam że postępowanie zabezpieczające nie było potrzebne, no
    ale o tym postanowił już sąd) i dodatkowe 2.400,00 dla tego same radcy za
    następne dwa papierki przy postępowaniu nakazowym to na prawdę za dużo.

    > No ale jak masz mocne argumenty...

    nie mam, uważam po prostu za niesłuszne, że dłużnika (który chciał iść na
    ugodę, spłacając ratalnie, co zresztą i tak czyni ale już komornikowi, no
    ale za to podpasło się na tym kilku adwokatów) i tak się dobija zasądzając
    tak wysokie koszty zastępstwa procesowego.

    Czas nie czeka na nikogo, jak mawiają Anglicy.

    no własnie, ale jak widać dla niektórych można cofnąć

    > Ja bym sobie darował. No chyba, że masz bardzo poważne argumenty...

    nie mam, ale ciężko jest sobie darować następne 2.400,00, gul mi stoi...

    pozdrawiam również
    kiz